Ostmine ja tingimused
Kasutusleping
Weske OÜ, Weske Rattapood e-poe kasutusleping.
Weske OÜ, registrikoodiga 10385662, aadress
Võõpsu mnt 18, Räpina 64506 Põlvamaa (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes
vormistab Weske Rattapood E-poes tellimuse ja identifitseerib end
sisestades tellimusele oma iskuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid
käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).
1. E-pood
1.1 Weske Rattapood (edaspidi e-pood) on osutaja
poolt loodud internetipood mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse
kasutajale.
2. Üldsätted
2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste
suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest ning teistest eesti vabariigi
seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal
teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta
kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest
elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
3. Tooted ja ostu sooritamine
3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos
olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide
tõttu lao või E-poe programmides.
3.2 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole
võimalik täita siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja
võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on
sama hinna ja kvaliteediga või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale
tagastatakse raha hiljemalt 30 päeva jooksul.
3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse
tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused
ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii
füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.5 Teenuse kasutaja kinnitab et on vähemalt 15
aastane.
3.6 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted
kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi,
kontakttelefon, kontakt elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress,
postiindeks, ning tasub toodete eest ettemaksu arve alusel.
3.7 Teenuse kasutaja kohustub esitama
vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse
osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest
andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate
tagajärgede eest.
3.8 Müük toimub siis kui Teenuse kasutaja on
saatnud tellimus E-poe interneti lehe kaudu ning on tasunud tellimuse eest
pangaülekandega.
3.9 Toodete eest tasumine toimub ettemaksu alusel, või kohapeal ennem toote kätte saamist. Weske OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Weske Oü edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4. Hinnad
4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta
e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja
poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja
tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse
kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
5.1 Tellitud kaup jõuab Tartusse lattu mitte
hiljem kui 14 päeva peale tellimuse kinnitamist! Kõik saadetised on
kindlustatud kliendile üleandmise hetkeni.
5.2 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid
tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel.
6. Lepingust taganemine enne Teenuse
osutajapoolset lepingu täitmist
6.1 Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse
esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda,
siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale
kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil
info@weske.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse
taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi,
tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani
peale Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust
taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6.3 Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale
tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise
soovi kätte saamisest.
6.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole,
kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7. Tagastusõigus
7.1 E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane
tagastusõigus.
7.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta,
täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
7.3 Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav
taotlus e-mailile info@weske.ee.
7.4 Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja
tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong kui see on nõutud.
7.5 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha
tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.
7.6 Raha kantakse üle samale arvelduskontole,
kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7.7 Tagastamisega kaasnevad transpordikulud
katab Teenuse kasutaja.
7.8 Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et
toode ei vasta E-poe Kasutuslepingu punktides 7.1 – 7.5 toodud tingimustele,
siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Teenuse
osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega
seotud kulud katab Teenuse kasutaja.
8. Pretensioonide esitamise kord
8.1 E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218
lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
8.2 Pretensioonide käsitlemine toimub vastavuses
E-poe Kasutuslepingu lisaks nr. 1 oleva „Erkmar Grupp OÜ pretensioonide
käsitlemise korrale”.
9. Isikuandmed ja nende kasutamine
9.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku
nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2 Tellimuse esitamisel kasutaja poolt
sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmed
kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba
pakkumiseks Teenuse kasutajale.
9.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte
tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
9.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu
kuuluvad andmed Teenuse kasutaja tellimuse kohta - isikukood, perekonnanimi,
eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks,
telefoninumber, aadress, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, kasutatud makseviis,
E-poe Kasutuslepinguga nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine,
elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
9.5 Isikuandmeid töötleb Weske OÜ, Räpina Võõpsu
mnt 18, 64503, registrikood 10385662
9.6 Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on
vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale edastakse kulleriteenust
osutavaile ettevõttele.
9.7 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi
seadusest tulenevate turvameetmetega.
9.8 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud
isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
9.9 Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada
kasutajat puudutavaid juhul edastatakse kes töötleb andmeid seadusega
ettenähtud kohustuse täitmiseks isikule kellel on selleks seaduslik õigus kui
see toimub Teenuse kasutaja muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.
9.10 Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda
ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või kõrvaldada andmed
registrist.
9.11 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale
nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil
tellimuskinnituse.
9.12 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale
nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti
aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise
lehel linnukesega vastavas aknas.
10. Vastutus
10.1 Teenuse osutajal lasub vastutus toote
müügihinna ulatuse. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt
tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või
kasumi kaotamine.
10.2 Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe
teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
10.3 Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe
Kasutuslepingust vastasest, seaduse või heade tavade vastasest E-poe
kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse
kasutajatele või kolmandatele isikutele.
11. Erimeelsused
11.1 E-poe Kasutuslepingust ja
kasutamistingimustest tulenevad erimeelsused Teenuse kasutja ning Teenuse
osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele
õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Tartu
Maakohtus.
12. Kasutamistingimused
12.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega
tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
12.2 Tellimuse esitamisel märkides
"linnukesega" vastavas aknas „Nõustun Weske Rattapood E-poe
kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud
Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub
Kasutuslepingus toodud tingimustega
Weske OÜ – Weske Rattapood E-poe Kasutusleping
kehtiv alates 01.05.2011
Weske OÜ – Weske Rattapood e-poe kasutuslepingu
Lisa nr. 1.
Weske OÜ - PRETENSIOONIDE KÄSITLEMISE KORD
1. Weske Rattapood (Weske OÜ) poolt müüdud
toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise
tähtaeg.
2. Mõisted:
2.1 Ekspertiis – Weske OÜ - Weske Rattapood
hooldusosakonna (mõnel juhul ka toote maaletoojafirma poolt teostatav
ekspertiis tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
2.2 Sõltumatu ekspertiis - kliendi nõudmisel
teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi poolt juhul kui
klient ei ole Weske OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.
3. Pretensiooni võib esitada toote
konstruktsiooni-, tootmis-, ja materjalivigadele.
4. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima
kauba ostukuupäevast.
5. Pretensiooni esitamise aluseks on toote
müügiarve ja täidetud tootjapoolne garantiitalong kui see on tootja poolt
nõutud.
6. Pretensiooni võib esitada Weske OÜ kontoris.
7. Müüja ei vastuta järgnevate puuduste eest:
7.1 Häirete eest toote töös, mis on põhjustatud
selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
7.2 Häirete eest seadme töös, mille on
põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt
sertifitseerimata isik või teenindus;
7.3 Häirete eest, mis on põhjustatud toote
kasutusjuhendi eiramisest;
7.4 Häirete eest toote töös, mille on
põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes;
7.5 Häirete eest toote töös, mis on tingitud
äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
7.6 Häirete eest, mis on tingitud arvuti või muu
seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sealhulgas maanduseta
vooluvõrku);
7.7 Rikete eest toote töös, mis on tingitud
voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;
7.8 Puuduste eest juhul, kui tootetel ja
detailidel on seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised
rikutud, vahetatud või eemaldatud.
8. Weske OÜ (Weske Rattapood) ei vastuta:
8.1 Defektide kõrvaldamata jätmise eest juhul
kui defekt on ilmnenud remondi käigus või kui klient ei teavitanud selle
esinemisest toote remonti toomisel hetkel.
9. Kui remonti toodud toodet ole kasutatud
vastavalt toote kasutamistingimustele, siis pretensiooni esitamise õigus
tootele ei laiene ning kliendi nõusolekul remondib Weske OÜ toote vastavalt
kehtivale hinnakirjale
10. Pretensioon tuleb esitada eesti keeles
ja võimalikult arusaadava kirjeldusena tootel esineva puuduse (puuduste) kohta.
11. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui
Weske OÜ tõestab, et tootel esinevad puudused on tekkinud ostja süül.
12. Weske OÜ on kohustatud eriarvamuste
korral tootel esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks tegema ekspertiisi
kuue kuu jooksul alates toote müügi kuupäevast. Kui ekpertiisi tulemusena
selgub, et puudus on tingitud kliendi süüst ja klient ei nõustu sellega, siis
on kliendil õigus nõuda sõltumatu ekspertiisi teostamist. Kui sõltumatu
ekspertiisi tulemus tõestab, et puudus on tekkinud kliendi süü läbi, siis
sõltumatu ekspertiisi kulud katab klient.
13. Kui klient esitab toote kohta pretensiooni
peale kuue kuu möödumist ostukuupäevast ja remondi käigus selgub et toode on
puuduseta, siis tekkinud kulud katab klient vastavalt kehtivale hinnakirjale.
14. Kui pretensiooni aluseks oleva toote
remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud võtab Weske OÜ
endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärse asendustootega.
Weske OÜ